Головна В тренді Щепкінці показали нову прем`єрну виставу

Щепкінці показали нову прем`єрну виставу

by Max

Після презентації глядачам вистави «Шинель» щепкінці зробили ще одну цікаву спробу переосмислення гоголівської  спадщини. 13 листопада на сцені Національного академічного театру імені М.С. Щепкіна показали нову прем`єрну виставу. 

Про це 15 листопада повідомили в Управлінні культури Сумської ОДА.

Цього разу предметом творчих прагнень стала відома повість  «Ніч перед Різдвом», яка свого часу входила у цикл літературних творів великого письменника під назвою «Вечори на  хуторі біля Диканьки».

Автор нової постановки – молодий режисер Дмитро Некрасов підкреслює, що, працюючи над спектаклем, намагався представити свіжий погляд на відомий класичний твір. Головна ідея, на думку режисера, полягає у бажанні змалювати тугу Гоголя за своїм краєм, його красою і рідною культурою. До того ж, це своєрідна данина народним традиціям, які під впливом часу подеколи відходять на другий план. 

Сценічний простір збагачено сучасними версіями обрядово-пісенних співів Слобожанщини і, зокрема, Сумського регіону, які виконує хор, що виступає доволі самостійною дійовою особою. У деяких епізодах вистави артисти хору безпосередньо долучаються до сценічного дійства. 

Автор постановки вважає  це одним з найважливіших компонентів спектаклю. Пошук аутентичного фольклорного  матеріалу  вели за багатьма напрямками: залучали фахівців, різноманітний дослідницький матеріал, безпосередніх учасників співочих народних колективів тощо. 

Вистава «Ніч перед Різдвом» має багатокомпонентну будову. У ній задіяна майже вся трупа театру: драматичні артисти, балет, хор, артисти-вокалісти. Особливого колориту надають виставі  батальні сцени, які містять чимало яскравих елементів. 

Не менш вражають і «висотні епізоді». Спеціально для їх реалізації у якості консультантів довелось залучати майстрів міжнародного класу з альпінізму. 

Загалом вистава насичена цілою низкою несподіваних сценічних рішень. Безперечно,що частина з них розрахована на сучасного молодого глядача з його специфікою динамічного сприйняття та тяжіння до ексцентричної образної символіки. Такий підхід обумовлює наявність певної «експериментальної мови», якої, вочевидь, не бракує у новій прем`єрній постановці щепкінців.

Цікаві новини